czwartek, 29 marca 2012

Moje.

Cześć;)
Na szczęście juz czwartek, jeszcze jeden dzien i weekend, upragniony;)
Dzis mozna by powiedziec 'outfit of the day',ale nie taki dobry. Mam awarie aparatu i moje zdjecia pozostawiają wiele do życzenia, bynajmniej jak dla mnie;P
A więc:
 
Tak wiem, troszke to smieszne,ale nie robilam zdjec rano tylko po calym dniu i wolałam juz nie pokazywac Wam mojej zmeczonej twarzy, bedzie troszke inaczej i zabawniej, bo nie należe do osob  talentem plastycznym nawet tym komputerowym;P ;)
Marynarka-boyfriend
bluzka-fishbone(zamowiona na allegro)
legginsy(nie pamietam jakiej firmy, zamowione przez internet,
swoja droga mega wygodne);P
Buty-deichmann.
Bardzo wygodne,kupiłam je w zeszłym roku, chodziłam w nich mnóstwo razy i nie przypominam sobie,zeby jakos specjalnie bolały mnie nogi;)

To tyle na dziś.
Pozdrawiam Was kochani bardzo bardzo gorąco;)
Buziaki.
P. 

16 komentarzy:

  1. Bluzka jest świetna. :)
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe posty i ogólnie ciekawy blog.
    Z pewnością jeszcze tu wrócę : )

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka jest super! :)

    Obserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne buty!! Ja właśnie szukam jakiś na obcasie, może zajrzę do Daichmanna ;> Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpileczki masz fantastyczne :) Pozdrawiam i zapraszam- może masz ochotę sie poobserwować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne buty ;)
    masz może ochotę na wzajemną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szpileczki bardzo ładne:)
    zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog . Dołączyłam do obserwatorów i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna bluzka ! podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz :)

    Mam wielką prośbę

    Zapraszam do mnie i byłabym naprawdę wdzięczna jeżeli zagłosowałabyś na mnie w konkursie w którym biorę udział. link do tego bloga znajdziesz u mnie pod notką. Naprawdę będę wdzięczna <33

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń